Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 01:35:31 MET DST

> >NT rulez :-)

Tego wczesniej nie widzialem, a zgadzam sie w 100% :)

> Az taki zly to on nie jest - mniej stabilny niz W2k ale za to wieksza
> ilosc programow dziala

Z czytales ile jest bugow w testowym millenium?
Tzn MS generalnie z '1st edition' robi kupe bledow (vide 95 i osr, 98 i
98se,
NT i nt4sp), ale b-testerzy mowia ze AZ TYLU jeszcze nie bylo nigdy :)

> Raczej zaczales uzywac wlasciwego oprogramowania i sterownikow :))

Tia, a mnie RogueSpear i GTA2 nie chca ruszyc :(
 Wszystkie drivery /{Live!} to WDM, oryginalnie z 2k....

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Summoning "Where Hope And Daylight Die" i  "A Distant Flame Before The Sun".