Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 00:04:47 MET DST

On Sat, 1 Apr 2000 22:39:43 +0200, "Glina" <glina_at_promail.pl> wrote:

>uklad specjalizowany ?

Uklady

>a co takiego w tym bylo specjalizowanego ?

Wszystko? :)) Poczytaj sobie troche o Gary'm, Pauli, Agnus itp. to
moze zrozumiesz

>specjalnie oprogramowana mogla robic rownie duzo co pecet

Specjalne oprogramowanie nie mialo tu zadnego znaczenia. MC68xxx i i86
nie mozna porownywac na podstawie cz. zegara. A wydajnosc wynika
wlasnie z ukladow specjalizowanych - dlatego w sprzetowym scrolling'u
do dzis pecet nie dogonil Amigi

>a skoro amiga to dla ciebie zly przyklad to pozostaja jeszcze konsole

Kolejny chybiony przyklad. Konsole to jeden uklad specjalizowany na
drugim

>przyklad perelka : komp z linuxem - na p120 gralem w q2 z mp3 (max jakosci)
>w tle
>pod windami w zyciu bym nawet w q1 nie pogral (oczywiscie bez zadnej
>akceleracji)

Mieszasz tematy. Nikt nie twierdzil ze Windows'y sa najefektywniejsza
platforma - za to sa zdecydowanie platforma na ktorej dziala
najwieksza ilosc oprogramowania

>pozdro . Glina

Pozdrowienia

Vindex