Re: Re[2]: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 21:22:28 MET

>ciekawostka: ostatnio skanowałem jakieœ œmieci i wyszedł pliczek
>200MB.... przy 32 ramu pewnie by był pad (i tak było cienko)

ca. 120meg skanowalem (A4 kolor / 600dpi) i bylo ok. Troche sie wlokl przy
obrobce...
Jednak staly plik wymiany rzadzi :)

>na P150/48MB _sam_ winamp przycina przy pluginie (nie mówišc o
>włšczonych innych wordach czy psp).

O Jeeeezuuuuu !!!
To jak zes ty go skonfigurowal ?
A moze to ten MMX ?
Moge ci zrzut ekranu przyslac...

> Ja też tak myœlałem jak miałem P133/64MB...

Eeeeee....
Mialem niedawno okazje pobawic sie troche dluzej na K6-2/350 + 64meg
(robilismy z kumplem najpierw prace, a potem strone inetowa w fusionie). I
szczerze mowiac nie bylem zachwycony. Konfigurowalem sam, podobnie jak
mojego, wiec o takim problemie raczej nie ma mowy.
Owszem, na P2-350/128meg/FireballKA 13,6/TNT2/Live/Flatron innego kumpla
moglbym sie przesiasc, ale ta cena :(

---
Pozdro
MiW