CD-ROM ześwirował ???

Autor: Jakub Pasoń (djyoyo_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 21:27:02 MET

Witam

Właśnie złożyłem sobie nowego kompa. Ze starego przełożyłem do niego
HDD,CD i parę drobiazgów. Pojawił się jednak dziwny problem z CD-kiem.
Po włączeniu kompa albo nie daje żadnych znaków życia albo zaczyna
strasznie głośno wyć (!!!). W obu przypadkach nie da się wysunąć tacki.
CD to Aztech 8x (stary ale do tej pory działał ok). Czy ktoś spotkał się
z podobnymi objawami (chodzi o to wycie), da się coś zrobić czy kupić
nowy ? Co mogło spowodować taką nagłą awarię ? Przecież nie przybijałem
go gwoździami do obudowy ;)))

--
*     Jakub Pasoń ^^^ CookieMonster       *
*  	Registered Linux User #165520     *