Re[2]: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 21:36:40 MET

Dnia Sunday, February 20, 2000 Wojciech napisał/a:

WP> to to taki cienki program czy obrabiasz fotki o wielkosci 2GB?

weź zrób sobie obrazek 1000x800, dodaj kilka warstw, na jedną wrzuć jakiś inny
obrazek (tak z 400x300) i zapuść gaussian blur 20. U mnie filtruje
dobre 30s. - to zbyt duże opóźnienie, żeby można było używać opcji
Auto Proof (która jest bardzo przydatna).

WP> ja to wykorzystuje jako sprzet do wszystkiego. sluchajac mp3 70% procka
WP> zostaje do pracy.

sam winamp (2.6 lite) zajmuje w pamięci prawie 6MB
a gdzie reszta? (winda, drivery, jakiś anti-vir)

WP> hmm.. wydaje mi sie ze jest po prostu optymalna

WP> mialem jakis czas temu K6-2/300 i sprzedalem bo stwierdzilem ze sie sprzet
WP> marnuje.

dla każdego sprzętu można znaleźć zastosowanie :),
a downgradeowanie to IMO głupota

--
Michał * michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl * http://www.mich.w.pl