Re[4]: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 22:52:52 MET

Dnia Sunday, February 20, 2000 MichałWęgierek napisał/a:

M> ca. 120meg skanowalem (A4 kolor / 600dpi) i bylo ok. Troche sie wlokl przy
M> obrobce...
M> Jednak staly plik wymiany rzadzi :)

M> O Jeeeezuuuuu !!!
M> To jak zes ty go skonfigurowal ?
M> A moze to ten MMX ?
M> Moge ci zrzut ekranu przyslac...

M> proca

M> Eeeeee....
M> Mialem niedawno okazje pobawic sie troche dluzej na K6-2/350 + 64meg
M> (robilismy z kumplem najpierw prace, a potem strone inetowa w fusionie). I
M> szczerze mowiac nie bylem zachwycony. Konfigurowalem sam, podobnie jak
> [...]

coœ jak mój obecny config :)
a zapłaciłem za to wszystko niezbyt dużo:
C300A: 300 zeta
AB/BH6: 500
128MB Ram 500
QuantumKA9.1 700
Riva TNT 300
CDx32 LG 160
SB Live 260
Samsung700P+ 2000
modem 56 USR 320
pudło 150
5190 zeta, i do tego rozłożone w czasie (prawie rok)

--
Michał * michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl * http://www.mich.w.pl