Re[2]: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 18:35:50 MET

Dnia Sunday, February 20, 2000 MichałWęgierek napisał/a:

M> Ojojoj... Niecierpliwy z ciebie gostek. Ja mam 166MMX_at_200lub225 (w
M> zaleznosci od upodoban) /32meg i PSP mi sie znudzil. Teraz sie bawie
M> fotoszopa (filtry). Przydaloby sie troche RAMu (obrazki po 10-20meg), ale
M> chodzi nie tak zle, zeby wydawac pare k zlotych na nowy sprzet.

ciekawostka: ostatnio skanowałem jakieś śmieci i wyszedł pliczek
200MB.... przy 32 ramu pewnie by był pad (i tak było cienko)

M> grasz w wolfensteina

M> Taaaaaa ??? No to powiem ci, ze mam jednoczesnie wlaczony Winamp z pluginem
M> DFX (wlacz sobie, to zobaczysz o co chodzi...), worda97 z dokumentem ca.
M> 15meg i psp (do kopiowania obrazkow do tego doka). I chodzi naprawde dobrze
M> (troche dysk mieli, ale jest dobrze). Znowu nie ma sensu zmieniac...

na P150/48MB _sam_ winamp przycina przy pluginie (nie mówiąc o
włączonych innych wordach czy psp).

M> Ci się dobrze

M> No fakt... Mnie tez nie stac... Ale gdyby bylo mnie stac, to kupilbym
M> najpierw cos innego (aparat foto, czy dobra drukarke), a nie zmienial proca
M> i dokupywal pamiec. Dlaczego ? Bo mnie naprawde ta predkosc wystarcza.

 Ja też tak myślałem jak miałem P133/64MB...

--
Michał * michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl * http://www.mich.w.pl