Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 13:46:05 MET

>zależy do czego... ja mam C300A_at_464 i 128MB ramu i brakuje mi mocy....
>nie, nie w kwaku.... w paint shop pro...

Ojojoj... Niecierpliwy z ciebie gostek. Ja mam 166MMX_at_200lub225 (w
zaleznosci od upodoban) /32meg i PSP mi sie znudzil. Teraz sie bawie
fotoszopa (filtry). Przydaloby sie troche RAMu (obrazki po 10-20meg), ale
chodzi nie tak zle, zeby wydawac pare k zlotych na nowy sprzet.

>w sam raz na stand-alone odtwarzacz mp3... chyba że pracujesz w dosie i
grasz w wolfensteina

Taaaaaa ??? No to powiem ci, ze mam jednoczesnie wlaczony Winamp z pluginem
DFX (wlacz sobie, to zobaczysz o co chodzi...), worda97 z dokumentem ca.
15meg i psp (do kopiowania obrazkow do tego doka). I chodzi naprawde dobrze
(troche dysk mieli, ale jest dobrze). Znowu nie ma sensu zmieniac...

>"zrobię babci na złoœć i odmrożę sobie uszy" ?
>
>a poważnie to zakompleksiony jesteœ....nie stać Cię na nowy
>sprzęt (nie żebym z tego powodu Cię piętnował - jestem od tego daleki)
>i masz z tego powodu kompleksy....tłumisz je próbujšc wmówić wszystkim, jak
Ci się dobrze
>pracuje na Twojej super maszynie....

No fakt... Mnie tez nie stac... Ale gdyby bylo mnie stac, to kupilbym
najpierw cos innego (aparat foto, czy dobra drukarke), a nie zmienial proca
i dokupywal pamiec. Dlaczego ? Bo mnie naprawde ta predkosc wystarcza.

---
Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl