Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 03:05:22 MET

On Sun, 20 Feb 2000 13:46:05 +0100, "Michał Węgierek"
<miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> wrote:

>Ojojoj... Niecierpliwy z ciebie gostek. Ja mam 166MMX_at_200lub225 (w
>zaleznosci od upodoban) /32meg i PSP mi sie znudzil. Teraz sie bawie
>fotoszopa (filtry). Przydaloby sie troche RAMu (obrazki po 10-20meg), ale
>chodzi nie tak zle, zeby wydawac pare k zlotych na nowy sprzet.
Nie twierdze, ze to nie chodzi, tylko, czy po dolozenieu kilku layerow
nie zaczyna byc Ci skoda twojego byc moze wysluzonego juz HDka?
Czasem zdarza sie, ze tych warstw bywa kilkanascie i co wtedy?
Mysle, ze nie ma sensu atakowac ludzi, ktorzy maja te wszystkie
wynalazki, jesli ich na to stac, jest im to niezbedne, to niech sobie
maja.
Co od poruszonego Cel300_at_464 to ja tez uwazalem, ze moj cel_at_550 jest
super rewelacyjny do momentu gdy nie popracowalem sobie na PIII 500.
Teraz juz nie mowie, ze moj sprzet jest taki fajny (moze poza cena)i
bardzo bym chcial miec taki PIII. (nawert PII 450 bylby duzo lepszy od
mojego celka:-(

Pozdrawiam
i zycze jednak jakichs upgradeow sprzetu ;)

Glide

PS. Chyba jednak az tak ambienie to nie obrabiasz tej grafy na Szopie
jesli styka Ci 32Mb ramu. Mojej znajomej wlasnie dzisiaj Ten prograsm
powiedzial mienj wiecej tak:
"masz tylko 800Mb na tempa?!!!!!!! W takich warunkach to ja pracowac
nie bede - i w ogole to zapomij o tym filterku....."
Skonczylo sie na malym sprzataniu na twardym i przeproszenieu szopa
;-)