Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 09:28:59 MET

Dnia Saturday, February 19, 2000 Wojciech napisał/a:

WP> czy ktos na tej grupie nie ma najnowszego 3dfx'a , pentium III,gigabajtow
WP> ramu itp i NIE uwazza ze ma slaby sprzet ?

zależy do czego... ja mam C300A_at_464 i 128MB ramu i brakuje mi mocy....
nie, nie w kwaku.... w paint shop pro...

WP> czy ktos tu jeszcze nie oszalal?

a co, uważasz się za jedynego normalnego?
idŸ się leczyć, masochizm to choroba

WP> ja mam pentium 100,32MB RAM i jakos nie narzekam na brak mocy i NIE

w sam raz na stand-alone odtwarzacz mp3... chyba że pracujesz w dosie i grasz w wolfensteina

WP> ZAMIERZAM zmieniac na szybszy nawet majac mnostwo pieniedzy

"zrobię babci na złoœć i odmrożę sobie uszy" ?

a poważnie to zakompleksiony jesteœ....nie stać Cię na nowy
sprzęt (nie żebym z tego powodu Cię piętnował - jestem od tego daleki)
i masz z tego powodu kompleksy....tłumisz je próbujšc wmówić wszystkim, jak Ci się dobrze
pracuje na Twojej super maszynie....

--
Michał * michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl * http://www.mich.w.pl