Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_from.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 19:10:32 MET

"Michał Węgierek" <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> wrote:
> zaleznosci od upodoban) /32meg i PSP mi sie znudzil. Teraz sie bawie
> fotoszopa (filtry). Przydaloby sie troche RAMu (obrazki po 10-20meg), ale
czy fotoshop nie ma w sobie wlasnej obslugi dysku przystosowanej do fotek?
przy dzisiejszych dyskach (transfer >>5MB/s) nie jest to duze spowolnienie
jesli przewala przez dysk.

> chodzi nie tak zle, zeby wydawac pare k zlotych na nowy sprzet.
> Taaaaaa ??? No to powiem ci, ze mam jednoczesnie wlaczony Winamp z pluginem
> DFX (wlacz sobie, to zobaczysz o co chodzi...), worda97 z dokumentem ca.
> 15meg i psp (do kopiowania obrazkow do tego doka). I chodzi naprawde dobrze
> (troche dysk mieli, ale jest dobrze). Znowu nie ma sensu zmieniac...
ja akurat nie uzywam windows ale mp3 to max 30% procka zajmuje
wiec nie widze problemu aby robic inne rzeczy

> Ci się dobrze

> No fakt... Mnie tez nie stac... Ale gdyby bylo mnie stac, to kupilbym
> najpierw cos innego (aparat foto, czy dobra drukarke), a nie zmienial proca
> i dokupywal pamiec. Dlaczego ? Bo mnie naprawde ta predkosc wystarcza.
ja zastanawialem sie teraz nad modemami 115200 (mam stale lacze)
ale wlasciwie to nie ma co bo rzadko sie zdarza ze rzeczywiscie cos duzego
musze sciagac a poza tym zawsze moge pojechac z dyskiem pod serwer i
przegrac