HP690 i 695C - ten sam problem

Autor: Radosław Majkut (radar2_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 00:58:02 MET

witam,
kumplowi nagle przestała drukować HP695C (plujka). Ściągnąłem mu nowe
drivery ale dalej to samo - po naciśnięciu "drukuj" wyskakuje
komunikat: "Pojemnik z kolorowym tuszem został nieprawidłowo
zainstalowany. Wymień pojemnik" czy coś takiego. Dzisiaj byłem u
kumpeli i jest to samo (HP690). Co to może być? Chyba nie wina
driverów bo nawet strona testowa się nie drukuje. Czy to wada sprzętu
i czy ktoś się z tym spotkał?

pzdr
Radek Majkut
radar2_at_box43.gnet.pl