Re: HP690 i 695C - ten sam problem

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:51:34 MET

> kumplowi nagle przestała drukować HP695C (plujka). Ściągnąłem mu nowe
> drivery ale dalej to samo - po naciśnięciu "drukuj" wyskakuje
> komunikat: "Pojemnik z kolorowym tuszem został nieprawidłowo
> zainstalowany. Wymień pojemnik" czy coś takiego. Dzisiaj byłem u
> kumpeli i jest to samo (HP690). Co to może być? Chyba nie wina
> driverów bo nawet strona testowa się nie drukuje. Czy to wada sprzętu
> i czy ktoś się z tym spotkał?

Hej
Mialem to samo przez caly rok, tylko ze drukarka drukowala normalnie, tzn.
po pojawieniu sie komunikatu "Pojemnik z kolorowym tuszem został
nieprawidłowo zainstalowany. Wymień pojemnik" wciskalem mimo to OK i potem
bylo jeszcze jedno okienko, gdzie tez OK i dalej juz drukowala.
Nie wydawalo mi sie to bardzo uciazliwe, bardziej uciazliwe byloby szukanie
serwisu i odwozenie czy wysylanie (byla na gwarancji).
Byla .... bo juz ja sprzedalem i u nowego nabywcy na innym kompie i kablu
drukowala normalnie. Moze to wiec wina portu rownoleglego lub konfiguracji
Windowsow. Wiem, ze mialem problemy z zainstalowaniem oprogramowania, tzn.
WIN98 rozpoznawal ja jako 690C (moja to byla 695 C) i instalowal dla niej
wlasne sterowniki z bazy nie zadajac oryginalnego dysku (sterowniki z CD
identyfikuja sie jako 690 C v. 11.0). Tak, ze instalowalem i
odinstalowywalem ja kilka razy i tu tez mogl byc powod nieprawidlowego
dzialania.

Pozdrawiam
Tomek