Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 11:08:50 MET
On Fri, 18 Feb 2000 00:58:02 +0100, Radosław Majkut
<radar2_at_box43.gnet.pl> wrote:
>witam,
>kumplowi nagle przestała drukować HP695C (plujka). Ściągnąłem mu nowe
>drivery ale dalej to samo - po naciśnięciu "drukuj" wyskakuje
>komunikat: "Pojemnik z kolorowym tuszem został nieprawidłowo
>zainstalowany. Wymień pojemnik" czy coś takiego. Dzisiaj byłem u
>kumpeli i jest to samo (HP690). Co to może być? Chyba nie wina
>driverów bo nawet strona testowa się nie drukuje. Czy to wada sprzętu
>i czy ktoś się z tym spotkał?
Wymień cartridge - u mnie kiedyś pomogło. Nie ważne było to, że
cartridge był w połowie pełny - padł i tyle.
Pozdrawiam,
Kaizen,
kaizen_at_promail.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:44:35 MET DST