Re: HP690 i 695C - ten sam problem

Autor: Henry(k) (Henryk_K_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 08:22:21 MET


Radosław Majkut napisał(a) w wiadomości:
<88i222$oh5$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>witam,
>kumplowi nagle przestała drukować HP695C (plujka). Ściągnąłem mu nowe
>drivery ale dalej to samo - po naciśnięciu "drukuj" wyskakuje
>komunikat: "Pojemnik z kolorowym tuszem został nieprawidłowo
>zainstalowany. Wymień pojemnik" czy coś takiego. Dzisiaj byłem u
>kumpeli i jest to samo (HP690). Co to może być? Chyba nie wina
>driverów bo nawet strona testowa się nie drukuje. Czy to wada sprzętu
>i czy ktoś się z tym spotkał?
>
>pzdr
>Radek Majkut
>radar2_at_box43.gnet.pl
>www.republika.pl/rahdeck

Cześć.
U mnie winnym był pojemnik z tuszem (kolor).
Po wymianie na nowy jest OK.

Pozdrowionka
Henry(k)
> Henryk_K_at_poczta.onet.pl <



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:45:58 MET DST