Re: HP690 i 695C - ten sam problem

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 19:47:53 MET

Radosław Majkut wrote:

> komunikat: "Pojemnik z kolorowym tuszem został nieprawidłowo
> zainstalowany. Wymień pojemnik" czy coś takiego. Dzisiaj byłem u
> kumpeli i jest to samo (HP690). Co to może być? Chyba nie wina

Znajdz w katalogu Windows\System taki plik hpcfg05.exe uruchom i odznacz
"Dwustronna komunikacja" i "Pytanie o pojemnik z tuszem", a jak program
sie zapyta czy zrestasrtowac to odpowiedz TAK. Zamiast *05.exe moze tez
byc *07.exe - zalezne od wersji sterownikow.

Daj znac, czy pomoglo.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl