Re: nowe tysiąclecie bedzie 1 stycznia 2000 roku!

Autor: Ambroży (ambrozy1_at_3miasto.osk.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 16:08:59 MET

Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomoœci:
<20Jo4.1936$Q3.51743_at_news.tpnet.pl>...

>Użytkownik Sten <sten_at_tsk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:zqGo4.1331$Q3.37512_at_news.tpnet.pl...
>>>
>Stulecie (dwudzieste) sie nie skonczylo i skonczy razem z biezacym rokiem.
>Tysiaclecie (drugie) skonczylo sie razem z ubieglym rokiem.
>Bierze sie to stad, ze dzisiejsi ludzie chca uporzadkowac
>zegarkowo-kalendarzowy balagan.
>W matematyce ZAWSZE pierwszym elementem jest element o numerze zero.
>To nie absurd.
>Oczywiscie mowa tu o policzalnej czesci ,,matematyki". :)
>
>Kiedys nie bylo na przyklad godziny zerowej, a jeszcze czasami
> [...]

A jednak chcesz nas zrobic w balona...
Trudno. Na tej grupie juz bardzo dawno temu stoczylismy batalie na temat
nowego tysiaclecia i szczerze mowiac, ludzie (jak mniemam) znacznie
madrzejsi od ciebie doszli do wniosku, ze millenium (czyli nadejscie nowego
tysiaclecia) bedziemy mieli prawo swietowac za okolo 10 miesiecy. Nie
rozpoczynaj tego wszystkiego jeszcze raz od nowa bo nie wiem czy bedziemy
mieli ochote powolywac sie na wczesniej pisane wypowiedzi. Poza tym to juz
jest nudne. Bardzo cie prosze zapoznaj sie z mailem mojego autorstwa z dnia
6 stycznia 2000. To fakt, ze cytuje tam obszerne fragmenty artykulu z
WPROST, ale przeczytanie tego pozwoli ci spojrzec na to zagadnienie z
zupelnie innej strony.

Pozdrawiam
Ambrozy