Re: Yamaha 8424 Problem

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 16:35:41 MET

sledz wrote:

> Witam
> Mam maly problem może w mi pomożecie ?
> Wpadl mi dzisiaj w lapy najnowszy firmware do Yamahy 8424SCSI ..(1.0g)
> Podobno mial rozwiazywac problemy wspolpracy cd-rw z cdrwin'em
> Zrobilem wszystko pokolei jak w instrukcji
> wylaczylem AUTO INSTER NOTIFICATION
> restart kompa, odpalilem programik, walnolem update, wszystko szlo ok,
> diody migaly, wyskoczyla wiadomosc ze wszytko jest ok i nalezy
> restartnac kompa
> No i tu sie zaczynaja schody, po restarcie obie diody caly czas swieca a
> wypalarka nie odpowiada..
> [...]

Nie chcę Cię martwić, ale na stronie Yamahy
(http://www.yamahayst.com/techsup/Model_List.htm) jest napisane, że
ostatnia wersja to v1.0d i jest to Shipping version - czyli pierwotna,
oryginalnie dostarczana z nagrywarką, więc nie do ściągnięcia z sieci.
Skąd Ty wziąłeś to 1.0g i jak zaprogramowałeś?
Obawiam się, że musisz odwiedzić serwis.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl