Nie mogę korzystać z internetu, choć połączenie

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 13:13:38 MET

Cześć,
Jest taki oto problem: pod Win95 mam działający modem, uzyskuję na nim
przyzwoite połączenie z 020.... ale za diabła nie mogę korzystać z
iNetu. Po prostu, z durnych komunikatów wyczytać się nic nie da
{kurna, co to za rada: "wyłącz wszystkie aplikacje lub uruchom
ponownie Windows"!?}, a koncepcji nie mam żadnej. Podejrzewam jedynie,
że kruczek tkwi w ustawieniach IP {?}. Komputer działa w sieci Novell
NetWare, IP wymaga podania adresu {jakiego?, wiem że można wpisać
niby-dowolny, ale wiem również, że są adresy "preferowane"...}.
Domyślnie adres ten jest podawany przez serwer DHCP, tego jednak w tej
sieci nie ma... Krótko mówiąc wymiękłem w temacie. A swoistym
gwoździem do trumny okazała się instalacja IE5.0 - 21% i stop, piękna
rameczka z przepięknym "wszystko wyjaśniającym komunikatem"... Szlag
by to trafił...

Zlitujcie się ludeczkowie kochani, poradźcie coś staremu capowi...

--
Pozdrówka
Grzegorz