Re: Nie mogę korzystać z internetu, choć połącze

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 17:33:56 MET

Grzegorz Góra <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> came up with:

>Cześć,
>Jest taki oto problem: pod Win95 mam działający modem, uzyskuję na nim
>przyzwoite połączenie z 020.... ale za diabła nie mogę korzystać z
>iNetu. Po prostu, z durnych komunikatów wyczytać się nic nie da
>{kurna, co to za rada: "wyłącz wszystkie aplikacje lub uruchom
>ponownie Windows"!?}, a koncepcji nie mam żadnej. Podejrzewam jedynie,
>że kruczek tkwi w ustawieniach IP {?}. Komputer działa w sieci Novell
>NetWare, IP wymaga podania adresu {jakiego?, wiem że można wpisać
>niby-dowolny, ale wiem również, że są adresy "preferowane"...}.
> [...]

jesli dhcp to IP podczas połaczenia dostaje automatycznie. byle jakich
IP nie mozesz wpisywac. to jest tak jakbys podal do ksiazki telefonicznej
swoj numer z adresem pana staszka z otwocka.
powinienes chyba podac numery DNS, czyli 'enable' DNS i wpisz dane.
z instalacja IE to juz nie poradze, bo moze byc duzo przyczyn. a tak
w ogole to po co ci to? nie lepiej netszkape?

--
marq