Re: Nie mogę korzystać z internetu,

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 19:47:42 MET

> Cześć,
> Jest taki oto problem: pod Win95 mam działający modem, uzyskuję na nim
> przyzwoite połączenie z 020.... ale za diabła nie mogę korzystać z
> iNetu. Po prostu, z durnych komunikatów wyczytać się nic nie da
> {kurna, co to za rada: "wyłącz wszystkie aplikacje lub uruchom
> ponownie Windows"!?}, a koncepcji nie mam żadnej. Podejrzewam jedynie,
> że kruczek tkwi w ustawieniach IP {?}. Komputer działa w sieci Novell
> NetWare

Widze kilka odpowiedzi na Twoje pytanie - ale nie sadze aby byly
prawidlowe.... przeciez przy polaczeniu z 020....Netware nie ma nic do
tego. Prawdopodobnie popelniasz klasyczny blad uzytkownika Novella.
Mianowicie wykonujesz standardowa instalacje klienta Netware. Zrob tak -
usun wszystkie protokoly sieciowe ktore masz zainstalowane , dodaj TCP/IP
(Microsoft oczywiscie) , zostaw wszystko (DNS , Gateway itd) puste we
wlaciwosciach protokolu. Nastepnie zainstaluj klienta Netware ale wybierz
typ instalacji Custom. Nastepnie odhacz koniecznie "install over IP" -
jesli tego nie zrobisz skubany klient Novella podmienia pliki protokolu
TCP/IP na swoje , dlatego nie dziala Ci modem jak nalezy. Potem dzwonisz
pod 020.....i wszystko powinno byc O.K. napisz czy pomoglo
A co do IE 5.0 - szczerze mowiac nie wiem , sam uzywam Netscape , wiec mam
problemy z nim a nie z IE5 :).

Jancio