Re: Nie mogę korzystać z internetu,

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 22:49:38 MET

Grzegorz Góra wrote:
> Jest taki oto problem: pod Win95 mam działający modem, uzyskuję na nim
> przyzwoite połączenie z 020.... ale za diabła nie mogę korzystać z
> iNetu. Po prostu, z durnych komunikatów wyczytać się nic nie da
> {kurna, co to za rada: "wyłącz wszystkie aplikacje lub uruchom
> ponownie Windows"!?}, a koncepcji nie mam żadnej. Podejrzewam jedynie,
> że kruczek tkwi w ustawieniach IP {?}.....
Mialem tak raz.. tcp/ip prawdopodobnie padlo przy instalacji driverow do
karty sieciowej 3com (instalacja padla i trzeba bylo restartowac
kompa)... potem dopiero reinstalacja windy pomoga..nic innego nie
chcialo ruszyc.... polaczenie bylo, winipcfg pokazywal wszystkie adresy,
ale wszystko innego pokazywalo bledy w tcp/ip i sugerowalo restart
windy, ale to nic nie pomagalo

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca