Odp: CD-R problem -calibration area

Autor: bobo (radzymin_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 12:23:01 MET

Cześć

> Mam dokladnie te same problemy. Malo tego u kolegi który ma tez 3610
dzieje
> sie to samo tez nie wiem co jest grane. WinOnCd 3.6 robi podobne numery
> tylko ze wyswietla troche inne komunikaty (cos z buforem).
> Obaj nie mamy pojecia co sie dzieje.Czasami uda sie nagrac jakas plytke
ale
> to pojedyncze przypadki.
> Mam win98II i WinOnCd 3.6 wszystko na nowym twardym swiezo po instalacji.
> Jedynie 3610 dzialalo bez zarzutu na win95 i oryginalnym oprogramowaniu
> dodawanym do nagrywarki (10x10 wypalonych).
> [...]

Mam taką samą nagrywarkę po WIN98PL i zero problemów z dowolnym
programem (preferuję Easy CD Creatora 4 oraz CDRWIN) ale czasem
używam też drugiej kopii Windows z zainstalownym Nero.Próbowałem
także CDRWIN,CloneCD, DiskJuggler,Duplikator oraz innych). Aktualny
przebieg to ok 1200 płyt.
Przede wszystkim sprawdź firmware nagrywarki powinno być 3.09.
Jeżeli masz wcześniejszą wersję trzeba go zmienić.Co do innych ustawień
to pracuje ona na drugim kanale jako slave razem z CD-Rom. DMA włączone
dla CD-ROM oraz nagrywarki. Jeżeli interesuje Cię coś więcej to pisz.

Pozdrawiam
Bobo