Re: Pytanie dotyczące CD-ROMu Asus.

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 12:21:34 MET

>Mam CD-ROM Asus CD-S400. Ma on typowy dla tego modelu problem nie czytania
>płytek. Dokładniej to nie czyta płytki i trzeba ją kilka razy wyjąć i włożyć
>aby w końcu ją zauważył. Mam możliwość wymiany za niewielką dopłatą na Asusa
>CD-S500/A, czyli model wyższy. Zastanawiam się, czy ten model ma taką samą
>przypadłość, czy też może fachowcy z Asusa sobie już z tym poradzili. Tak w
>ogóle to co pomaga temu napędowi? Przeczyszczenie soczewki?

Mialem ten sam problem z x34. Nie jest to sprawa soczewki, ale
padajacego silnika napedu, ktory po wlozeniu plytki nie kreci jej.
Kilkakrotne wkladanie pomaga, w koncu kiedys zalapie.
Mialem to na 3 miesiecznym egzemplarzu, ktorego wymieniono mi na x40,
ktory ma teraz 8 miesiecy i jeszcze nic mu nie jest (ani razu nie mial
problemu ze startem). Nie wiem, jak to wygladaw modelu x50, ale
poniewaz jest on troche mlodszy (x34 i x40 to chyba byla prawie
rownolegla produkcja), to mam nadzieje, ze producent naprawil ten
blad, ale czy na pewno?

>Reasumując, prosiłbym o odpowiedź na dwa pytania: czy model CD-S500/A ma
>taką samą przypadłość, czyli nie czytanie płytek po pewnym czasie
>użytkowania?
>Jeżeli nie Asus to co? Oczywiście w podobnej cenie.

Teac x40, LG x48. Teaca udaje mi sie zwalniac programem od Asusa, LG
niestety nie.

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com