Odp: CD-R problem -calibration area

Autor: P.Jarek (tservice_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 23:36:03 MET

Użytkownik Adam Wojtanka <kulfon_at_cb.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7121as4r7doiasdu4rse3gq3uj0euasgls_at_4ax.com...
> Czesc!
> Mam problem z nagrywarka Philips CDD3610 (atapi). Nie nagrywa zadnych
> plyt, w roznych programach wywala rozne komunikaty o bledach. W Nero
> wywala blad z opisem: "Power Calibration Area is full".
> Co to moze byc? Moze ktos wie co to to power....?
> Nadmienie jeszcze ze przy wywala sie od razu na poczatku - zaswieci
> sie dioda writing i po 2 sekundach gasnie, 3 sekundy przerwy i znow
> sie zapala na 2 sekundy po czym wysrzuca plyte (na ktorej nic nie
> nagral - nic na niej nie widac i wyglada jak nowa).

Mam dokladnie te same problemy. Malo tego u kolegi który ma tez 3610 dzieje
sie to samo tez nie wiem co jest grane. WinOnCd 3.6 robi podobne numery
tylko ze wyswietla troche inne komunikaty (cos z buforem).
Obaj nie mamy pojecia co sie dzieje.Czasami uda sie nagrac jakas plytke ale
to pojedyncze przypadki.
Mam win98II i WinOnCd 3.6 wszystko na nowym twardym swiezo po instalacji.
Jedynie 3610 dzialalo bez zarzutu na win95 i oryginalnym oprogramowaniu
dodawanym do nagrywarki (10x10 wypalonych).
Jarek