Odp: CD-R problem -calibration area

Autor: Zupa (zupa75_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 15:55:07 MET

bobo wrote:

> ...[cut]...
> Przede wszystkim sprawdź firmware nagrywarki powinno być 3.09.
> Jeżeli masz wcześniejszą wersję trzeba go zmienić.Co do innych ustawień
> to pracuje ona na drugim kanale jako slave razem z CD-Rom. DMA włączone
> dla CD-ROM oraz nagrywarki. Jeżeli interesuje Cię coś więcej to pisz.

Znasz może jakiś polski serwer skąd można ściągnąć firmware 3.09? Szukałem
ale znalazłem tylko 3.01. Czy 3.09 to ostatnia wersja czy są jakieś nowsze?

A propos topic-a to u mnie działa (na starym firmware) w identycznej
konfiguracji (2 kanał, slave) i czasami wywala mi "bufer underrun" - tak
gdzieś 1 na 10. ale to pewnie wina firmware.

     no(w)topa
        zupa                              zupa75_at_poczta.fm