Re: Pytanie dotyczące CD-ROMu Asus.

Autor: Stefan (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 12:08:55 MET

Ja akurat odwrotnie. Wymieniłem na gwarancji Asusa x50 z powrotem na
wolniejszego x40, bo szybszy robił dużo więcej błędów. Ale i ten czasami
kaprysi - nie chce czytać ostatnich utworów na niektórych płytach audio (tak
powyżej 65 - 70 minuty). Co prawda tylko niektórych (ze 3-4 przypadki), ale
jednak.
Stefan

piotrek_at_post.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam!
>
>Mam CD-ROM Asus CD-S400. Ma on typowy dla tego modelu problem nie czytania
>płytek. Dokładniej to nie czyta płytki i trzeba j? kilka razy wyj?ć i
włożyć
>aby w końcu j? zauważył. Mam możliwo?ć wymiany za niewielk? dopłat? na
Asusa