CDROM AzTech x 8 - naprawię ?

Autor: Radoslaw Krzyzan (radek_at_storm.com.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 12:12:17 MET

Hej
Mam AzTecha x8 i ostatnio zauważyłem dziwne objawy. Otóż po włożeniu
nagrywanej płyty napęd rozpędza ją do drugiej kosmicznej , dioda świeci
stale . Po ok. 1 minucie dioda się wyłącza a system płytki nie widzi. Co
ciekawe , jeśli napęd schłodzę , płyty są odczytywane "od strzału". Zawsze.
Z wyjątkiem "markowych" płyty BTC. Komiczne, ale po kilku minutach w
zamrażalce napęd pracuje bez zarzutu. Kolejne niepokojące objawy to przerwy
w trasmisji. W czasie kopiowania dioda zaczyna regularnie migać , napęd
zaczyna się jakby inicjalizować i trwa to na tyle długo że system wywala
błąd <skopiowanie pliku niemożliwe> , choć przy powtórnej próbie zrobi to
poprawnie.

Proszę mi poradzić , co robić . Nie chcę napędu wywalać bo leży to to w
serverze naszej sieci lokalnej do którego dokładać nie mam zamiaru .

--
Radoslaw Krzyzan