Pytanie dotyczące CD-ROMu Asus.

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:42:33 MET

Witam!

Mam CD-ROM Asus CD-S400. Ma on typowy dla tego modelu problem nie czytania
płytek. Dokładniej to nie czyta płytki i trzeba ją kilka razy wyjąć i włożyć
aby w końcu ją zauważył. Mam możliwość wymiany za niewielką dopłatą na Asusa
CD-S500/A, czyli model wyższy. Zastanawiam się, czy ten model ma taką samą
przypadłość, czy też może fachowcy z Asusa sobie już z tym poradzili. Tak w
ogóle to co pomaga temu napędowi? Przeczyszczenie soczewki?

Reasumując, prosiłbym o odpowiedź na dwa pytania: czy model CD-S500/A ma
taką samą przypadłość, czyli nie czytanie płytek po pewnym czasie
użytkowania?
Jeżeli nie Asus to co? Oczywiście w podobnej cenie.

Pozdrawiam,
Piotrek.