pamieci DIMM na plycie TX

Autor: T. (tomekus_at_zr.univ.gda.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 21:54:44 MET

Witam,

praktycznie sie nie znam na tym, wiec nie zabijajcie mnie od razu :-) ze
zadaje takie pytanie.

Mam na plycie (asus tx97-e) miedzy innymi 2 miejsca na dimmy, czy jesli
zdecyduje sie na dimmy (teraz mam simmy) to czy musze zajac oba socket-y
dimmow, czy moze byc pojedynczy dimm (jedna kosc) ?

Poza tym - jakie sa rodzaje dimmow ? chodzi o magistrale, czy np dimmy 66
Mhz moge puscic na 75 Mhz ?
czy sa dimmy 75 Mhz ?
czy mozna na jeden socket wstawic np dimma 32 mb, a na drugi np 64 , czy
moze oba musza byc takie same ?

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz na priva.

T.
Jordan ? Bulls ?
http://jordan.koti.com.pl
email : tomekus_at_zr.univ.gda.pl