Odzyskanie danych z HDD c.d...

Autor: Łukasz Rzepecki (Rzepecki_at_L-DESIGN.NET)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 22:21:38 MET

Dziwna sprawa... Mam na 2. dysku 6GB dwie partycje
FAT16 po 2GB, ktore sa widoczne tylko wtedy, gdy
wystartuje komp. z dyskietki z Caldera DR-DOS
(z Lost&Found). Tzn. partycje sa widoczne zawsze,
tyle, ze tylko Caldera potrafi odczytac z nich
cokolwiek - moge uruchomic np. NC i wszystko
(tzn. wiekszosc plikow) dziala. Jesli wystartuje
z dyskietki startowej Windows 9x, to "SYSTEM UNKNOWN",
nie mowiac o Windows 2000 (mam zainstalowane na 1.
HDD). Jesli na tym 1. dysku zaloze partycje 2GB FAT16,
to Caldera jej nie widzi... ;/ I w ten sposob nie
moge skopiowac cennych :) danych z tego 2. dysku
na 1. dysk - ani z poziomu Win2000, ani Win9x,
ani Caldera DR-DOS ;((( Dlaczego ?!

Lukasz Rzepecki