Re: pamieci DIMM na plycie TX

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 11:33:10 MET

> Mam na plycie (asus tx97-e) miedzy innymi 2 miejsca na dimmy, czy jesli
> zdecyduje sie na dimmy (teraz mam simmy) to czy musze zajac oba socket-y
> dimmow, czy moze byc pojedynczy dimm (jedna kosc) ?

może być jeden.
UWAGA: jest prawie pewne, że nie będzie działało jeśli obsadzisz i simmy i
dimmy

> Poza tym - jakie sa rodzaje dimmow ? chodzi o magistrale, czy np dimmy 66

66, 100 i 133 (trudno je dostać i są drogie)

> Mhz moge puscic na 75 Mhz ?

włąściwie tak, wytrzymują zazwyczaj takie przetaktowanie

> czy sa dimmy 75 Mhz ?
> czy mozna na jeden socket wstawic np dimma 32 mb, a na drugi np 64 , czy
> moze oba musza byc takie same ?

nie muszą.

--
-=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-
-=[ www.gorilla.com.pl ]=-=[ ponad 2000 linków]=-=-=