Odp: Dziwny problem z dyskiem...

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 20:46:47 MET

Użytkownik Bankowy <arpad_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:h_fi4.50156$X3.1057207_at_news.tpnet.pl...

> P.S. Ehhh, na dodatek outlook zaczął mi się zamykać chyba z 15 sek... Coś
> czuję że reinstalka systemu zbliża się wielkimi krokami... (Kurcze tyle
> żeczy od nowa instalować... może ktoś ma jakiś sposób jak to zrobić szybko
> bezboleśnie)....
Aż mi się znudziło odpowiadać na ten temat. Spakuj system po zainstalowaniu
wszystkich programów jakie zamierzasz używać. Jak doinstalujesz coś i uznasz
że warto to trzymać a system jest stabilny, to spakuj go tak samo, a jak
nie, to wytnij i odzyskaj z kopii. Tyle w skrócie.
Pozdrowienia
Wigwam