Re: Dziwny problem z dyskiem...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 11:53:01 MET

>PODAJ JAKI MASZ ZASILACZ DO KOMPA

Nie krzycz, nie krzycz słyszę... Oto dane:
L&C Technology inc.
Model: LC-235ATX
115/230V ~6/4A
Output: 235W - Heh, dziwne to zawsze myślałem że moc (przy założeniu odbioru
o charakterze rezystancyjnym) można określić jako iloczyn U i I... Ale z
tego by wynikało że Output powinien wynośić 920W (bo 230*4)... Jest zaś
230... Hmmm, to by dawało cos(fi)=0,25... Ciekawe...

Wracając zaś do tematu... Zasilacz?... Może być, choć do tej pory było
dobrze... Zapomniałem jednak dodać że jako slave w stosunku do tego dysku
Fujitsu jest podłączony stary Quantum 1Gb... Może to ma jakiś wpływ... Tym
bardziej że jak dzisiaj odłączyłem go w biosie i potem zacząłem instlować
jakiś program, to wszystko poszło ładnie i zgrabnie...

P.S. Ehhh, na dodatek outlook zaczął mi się zamykać chyba z 15 sek... Coś
czuję że reinstalka systemu zbliża się wielkimi krokami... (Kurcze tyle
żeczy od nowa instalować... może ktoś ma jakiś sposób jak to zrobić szybko i
bezboleśnie)....

>MACIEJ(SPIDER)

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy