Re: CD-ROM SAMSUNG 24x SCR-2431 - padł

Autor: Majster (majster_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 00:30:34 MET

Użytkownik Krzychoo <krzychoo_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ma6g4.27363$X3.550203_at_news.tpnet.pl...
| Cześć!
| Tydzień temu miąłem dokładnie taki sam problem i niestety skończyło się na
| wymianie czytnika. Próbowałem czyszczenia najpierw płytą, później ręcznie
| skutkowało jednak na krótki czas. W serwisie (nawet kilku) dowiedziałem
się,

Mamy takich cala kupke w serwisie. Moje zdanie o Samsung 24 jest takie: Jak
sie pojawily to byl szok, niedrogie, pieknie wygladaly no i jedne z
pierwszych 24x. Teraz wyszlo szydlo z wora. Nie widzialem jeszcze
egzemplarza ktory po 0,5 - 1 roku czytal cokolwiek normalnie. Kicha totalna.
Samsung wypuscil takiego knota ze od tego czasu profilaktycznie sprzedajemy
wszystko tylko nie tej marki. Uzywane (niby czytaja) chodza po 20, 30
zlotych - a chetnego trudno znalezc bo prawie kazdy ma znajomego co sie dal
wpuscic w maliny na ladny wyglad.

Majster.