Re: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 20:33:50 MET

[ Krzysztof Gajdemski ] wrote:

>Jako Atarowiec od pradziada, już dłużej nie wytrzymam ;)

nerwosolu jak Cię trzęsie. :)

>Jak to nie robili? Robili i to często i gęsto.

no dziwne. Wojtek Giersz dwa posty wyżej pisał, że jednak nie, bo
obsługa trybu zajmowałaby połowę dostępnej na atarynce pamięci. :)

>Tylko, co do większej
>ilości kolorów to były pewne specyficzne ograniczenia i nie zawsze dało
>się to zastosować. Zresztą w demkach robiono już nawet 4096 kolorów, a
>na komodzie?

komoda nie musiała wyświetlać tyle kolorów - jej przewagą było to, że
była komodą. :)

>Bitmap w gierkach nie ma? Ciekawe...

a czy ja pisałem, że nie ma bitmap w gierkach? :) chodziło mi o to, że
w bitmapy się nie gra, tylko w same gierki. :)
grałeś w jakieś bitmapy w gierkach? jeżeli tak to powiedz jak to się
robi. ;)

>Widział kolega TOMS demo by OUR Soft? Był tam taki konkurs, pt. "Kto
>zrobi taki efekt na komodorze..." :D

nie widziałem. od atari trzymałem się z daleka. :)
widziałem jedno jedyne demko na atari, pokazane mi przez jednego
atarowca z komputerem rozbudowanym do 192 kilo ramu. i niby to demo
miało mnie zachwycić swoimi efektami. wtedy już byłem Amigowcem.
cała atrakcyjność tego dema ograniczała się do tego, że na ekranie
latała bitmapa ALFa i grała cieńka muzyczka. :)
jak pozostałe demka na atari miały zabijać taką atrakcyjnoscią to ja
dziękuję. ;))
:P

no tamtej - przecie pisze. :)

>Mówimy o latach 1989 - 1995. Wtedy LK Avalon, ASF i
>wiele innych... Ile gier wtedy powstało na C64? ;P

nie piszemy o polskich gierkach tylko generalnie. a w konkursie na
generalnie najbardziej oprogramowany komputer komoda była "number one". ;)

>pozdrawiam wszystkich ośmiobitowców
>Z wyjątkiem kom... żartowałem :)

no! ;))

>PS. I standard: Atari rulez. Commodore do komody :)

atarowcy na marsa! ;))

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa