Re: Dziwny problem z dyskiem...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 23:57:07 MET

>Aż mi się znudziło odpowiadać na ten temat. Spakuj system po zainstalowaniu
>wszystkich programów jakie zamierzasz używać. Jak doinstalujesz coś i
uznasz
>że warto to trzymać a system jest stabilny, to spakuj go tak samo, a jak
>nie, to wytnij i odzyskaj z kopii. Tyle w skrócie.

Ano światła rada... Niestety ogólny deficyt na idealnych rad na świecie,
powoduje że i ten pomysł nie jest pozbawiony wad. Mianowicie mógł by być
skuteczny... lecz dopiero od następnego razu... A co ja teraz mam biedny
zrobić... tyle pracy... uhhh... a czasu brak...

>Pozdrowienia

Dzięki za radę... Cześć...

>Wigwam

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy