Odp: K6III-400 overcloking

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 23:54:59 MET

| Ehhh.... to ja juz qurde nic nie wiem...
| Ja mam K6-2 450 + V3 3000 + UDMA/33 + plyta VIA;
| Znajomy ma Celerona 400 + TNT + UDMA/66 + plyta VIA;
| U mnie WSZYSTKO chodzi szybciej... poza grafika 3D.
| Na jego TNT Q3, Half-Life zasuwaja jak marzenie..
| Inna sprawa to stabilnosc - u mnie 100%, u qumpla czasami cos sie
zawiesi.

| P.S.
| Czy ktos moze mi powiedziec czemu na moje stare V2 12MB
| dzialalo szybciej niz V3 3000 (o jakies 20%)?

Najpierw chcial bym odpowiedziec "Czarkowi" :
- Nie porownoj magistrali 112 mhz na VIA lub ALI z 66 na jakiejs plycie
Intela. Nawet jak by AMDek na takiej g.....ej plycie mial magistrale
200mhz to i tak przepusowosc pamieci bedzie mial mniejsza niz Celek66 na
plycie Intela.

Co do twojego pytania, to ktos mi kiedys powiedzial, ze do V3 potrzebny
jest niezly komputer w pelnym tego slowa znaczeniu, czyli przede
wszystkim jakas plyta Intela + szybka pamiec.

-------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl
ICQ: 53675426