Re: Odp: Intel740 AGP - BIG problem

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 00:03:25 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 15:59:16 +0100 , "Arek_Pietrowski"
<arek_p_at_priv3.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>Użytkownik zasadka <zasada_at_phys.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:85upu4$kgn$1_at_flis.man.torun.pl...

jak to płyta główna na intelu

w biosie plug&play system na disabled
assing irq to vga (tego dla bx'ów nie jestem pewien)
winda,sterowniki,itp i powinno chodzić
jak na chip'secie VIA to:

w biosie:
plug&play system na disabled
usb enabled
assing irq to vga

- instalacja windy
-instalacja via 4in1 service pack - do ściągnięcia między innymi z
www.amd.iq.pl
-instalacja sterowników do karty graficznej np. PV4.0 lub niższe jak
kto woli :)

jak na chip'secie ALI to to samo co dla VIA tylko inny zestaw łatek .

więcej grzechów nie pamiętam :)))

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090