Re: K6III-400 overcloking

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 00:03:46 MET

On Wed, 12 Jan 2000 18:55:03 +0100, "Piotrek" <piotrek_at_cds.pl> wrote:

>Aha, wszystko jasne.
To QL ;))

>To sprobuj z tym STB na PCI.
A skad go wezme ??

>Skad ten pesymizm? Moj Caviar, tak jak dwa inne moich kumpli doskonale sobie
>z tym radza!
Oj mialem caviara 600mb padl dosc szybko ... a potem jeszcze mialem
ponad 10 padnietych caviarow "w rodzinie". Od tego czasu tylko IBM ...

>Niedziwie sie, 3 dni temu byl u mnie kumpel z K6-2 400 i obaj wymieklismy pod
>wrazeniem jego pseudo-szybkosci w porownaniu z moim dziadkiem-intelkiem :-PP
Cicho ... bo zaraz znowu fani AMD beda na Ciebie krzyczec, ze nie
umiesz konfigurowac komputerow i wogole jestes lama ;))

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/