TNT2 - zwykła M128 czy M64? (i inne kwestie)

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 19:18:01 MET

Witam,
Mam male pytanko szczegolnie do obeznanych z tematem uzytkownikow: czy do
najbardziej wymagajacych gierek jest sens kupowac pelna TNT2, czy tez lepiej
zaoszczedzic i kupic M64? Chodzi mi o rozdzielczosc 800x600, 32-bitowy
kolor, i maksymalne detale (poza strategiami, ktorych wymagania o ile wiem
nie sa zbyt wysrubowane, chce tez grac w gry FPP oraz symulatory lotnicze i
samochodowe). Planowana konfiguracja to:
Abit BE6 II
Celeron 366 podkrecony na ile sie da(mam nadzieje ze na 550)
64Mb Ram-u
Jakiego mniej wiecej procentowego przyrostu wydajnosci moge sie spodziewac
przy pelnej TNT2? Duzo jest gierek na dzisiaj, ktore beda chodzily
zauwazalnie szybciej przy 128Mb Ramu?
Regularnie czytam te grupe, i ostatnio zauwazylem opinie, ze Celerki 366 OEM
lepiej sie podkrecaja od BOX-owanych. Moglby ktos potwierdzic lub
zdementowac ta informacje? Czy to prawda, ze Celerki z Malezji maja wieksze
prawdopodobienstwo podkrecenia na 550?
Bede bardzo wdzieczny za wszystkie fachowe odpowiedzi, gdyz po niedzieli
zmieniam kompa
Pozdrawiam
Leszek