Re: TNT2 - zwykła M128 czy M64? (i inne kwestie)

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 07:58:23 MET

Cześć,

> Mam male pytanko szczegolnie do obeznanych z tematem uzytkownikow: czy do
> najbardziej wymagajacych gierek jest sens kupowac pelna TNT2, czy tez
lepiej
> zaoszczedzic i kupic M64? Chodzi mi o rozdzielczosc 800x600, 32-bitowy
> kolor, i maksymalne detale

Do 800x600x32 max vis lepiej wziąść M128 ...

> Jakiego mniej wiecej procentowego przyrostu wydajnosci moge sie spodziewac
> przy pelnej TNT2?

To nie kwestia procentów. Zaczniesz schodzić w konkretnych fragmentach gry
poniżej progu grywalności i zabawa się kończy.

> Duzo jest gierek na dzisiaj, ktore beda chodzily zauwazalnie szybciej przy
128Mb Ramu?

Przy TnT2 ? Sporo :-)

> Leszek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."