Re: Jak uziemic komputer?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 19:05:50 MET

 Na początek: maila zacząłem kilka dni temu, ale przeleżał
czekając na lepsze czasy -:[ Niestety - miernik ma uszkodzony
zakres na napięciu zmiennym i pomiaru przykładowego nie
mogę przytoczyć. O kaloryferach (i "dobrych wynikach") widziałem,
ale myślę że argument "o wodociągu" może być powodem żeby się
*zawsze* chwilę zastanowić przed "rewelacyjnym pomysłem".
 I dla porządku - kilkadziesiąt lat temu instalacje "wodne"
były praktycznie w 100% metalowe i zasadę "wodociąg będzie
dobry" można było przyjąć do wiadomości. Dziś...

 Starczy dopisków - teraz treść: