Odp: TNT2 - zwykła M128 czy M64? (i inne kwestie)

Autor: TOMek (777tomek_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 20:02:49 MET


Użytkownik Leszek Bogdański <leszek.bogdanski_at_enter.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:tLJf4.24099$X3.484137_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
> Mam male pytanko szczegolnie do obeznanych z tematem uzytkownikow: czy do
> najbardziej wymagajacych gierek jest sens kupowac pelna TNT2, czy tez
lepiej
> zaoszczedzic i kupic M64? Chodzi mi o rozdzielczosc 800x600, 32-bitowy
> kolor, i maksymalne detale (poza strategiami, ktorych wymagania o ile wiem
> nie sa zbyt wysrubowane, chce tez grac w gry FPP oraz symulatory lotnicze
i
> samochodowe). Planowana konfiguracja to:
> Abit BE6 II
> Celeron 366 podkrecony na ile sie da(mam nadzieje ze na 550)
> 64Mb Ram-u
> Jakiego mniej wiecej procentowego przyrostu wydajnosci moge sie spodziewac
> przy pelnej TNT2? Duzo jest gierek na dzisiaj, ktore beda chodzily
> zauwazalnie szybciej przy 128Mb Ramu?
> Regularnie czytam te grupe, i ostatnio zauwazylem opinie, ze Celerki 366
OEM
> lepiej sie podkrecaja od BOX-owanych. Moglby ktos potwierdzic lub
> zdementowac ta informacje? Czy to prawda, ze Celerki z Malezji maja
wieksze
> prawdopodobienstwo podkrecenia na 550?
> Bede bardzo wdzieczny za wszystkie fachowe odpowiedzi, gdyz po niedzieli
> zmieniam kompa
> Pozdrawiam
> Leszek

Sam mam TNT2 M64 i w 800x600x32 to w Unreal Tournament i Quake3
to raczej plynnie nie pograsz, natomiast jesli chodzi o troche starsz gry
(Unreal)
to moze byc.
777tomek_at_poczta.wp.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:34:16 MET DST