Odp: TNT2 - zwykła M128 czy M64? (i inne kwestie)

Autor: Diablo___ (morpheus_at_canpol.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 22:26:59 MET

 czesc
kup najlepiej pelna tnt2. ja mam M64 i porownywalem u siebie ultre no i
gierki chodzily o wiele szybciej przy 32 bit i 800x600. chyba ze wolisz
troszke poczekac az w miare stanieja GeForce256, wtedy wypada sobie toto
kupic
nie wiem nic niestety na temat celkow:(
acha ktos tu rzekl ze nie jest wazna ilosc ramu kompa:)
to niech sobie pusci quaka 3 full detail;) z 32 MB ramu:)
pozdro

--
Diablo___
ICQ#42215114
> [...]
> kolor, i maksymalne detale (poza strategiami, ktorych wymagania o ile wiem
> nie sa zbyt wysrubowane, chce tez grac w gry FPP oraz symulatory lotnicze
> samochodowe). Planowana konfiguracja to:
> Abit BE6 II
> Celeron 366 podkrecony na ile sie da(mam nadzieje ze na 550)
> 64Mb Ram-u
> Jakiego mniej wiecej procentowego przyrostu wydajnosci moge sie spodziewac
> przy pelnej TNT2? Duzo jest gierek na dzisiaj, ktore beda chodzily
> zauwazalnie szybciej przy 128Mb Ramu?
> Regularnie czytam te grupe, i ostatnio zauwazylem opinie, ze Celerki 366
OEM