Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 01:33:32 MET

> Moja opinia wypływa z tego ze firma LG poza dwoma typami CD-ROMmów nie
mogła
> niczego dobrego skonstrułowac.

A monitory LG sa zle ?

> Nagrywarka firm które dopiero wchdza na ten rynek sa zwykle tzn w 99%
> nieudane i tak samo jest z LG.

Ze stwierdzeniem o nagrywarkach firm, ktore wchodza na rynek to sie zgadzam
(99%, ze moga byc problemy) ale ze stwierdzeniem ze tak samo jest LG to sie
nie zgodze (na razie).

> Ma ja moj znajomy na kontlorerze EIDE.
> Obcoazenie CPU przy nagrywaniu jest wrecz ogromne. On ma P200 i 32MB RAM i
> podczas nagrywania nie moze dosłownie dotykac PC aby nie spowodowac nie
> dopełnienia sie bufora.

To niech sobie kupi Celerona 400 to bedzie mogl dotykac kompa. Co do
obciazenia
procka to tez sie zgodze - jest spore - przy C400_at_520 (lub C400_at_570) komp
mi po kilku godzinach pracy wylacza sie z przegrzania (ale slabe mam
chlodzenie).
Nagrywalem RW sluchajac mp3, piszac dokument w wordzie i w trakcie
nagrywania
wyskoczylo mi 5 wyjatkow krytycznych ... ale plytka nagrala sie ok.

> poniewaz
> Nagrywarki LG sa juz od roku na rynku.

To jeszcze lepiej .... nie ma o nich takiej opinii jak o Philipsach, a
wedlug tego co
napisales powinna juz byc.

> Nie ale na liscie pojawiaja sie tego typu problemy. :-)

Nieprawda. Od polowy wrzesnia czytam te grupe (wszystko na temat nagrywarek)
nie bylo ani jedenej osoby ktorej padlaby nagrywarka LG. ANI JEDNEJ !!!!!!
Problemy pojawialy sie na temat Philipsow, Yamah, HP, Ricoh'ow, Mitsumi.
Zero
problemow z Plextorami i Teac'ami.

> Jak mieszkałem w akadmemiku to tyle płyt wypalałem przez dwa -trzy
tygodnie
> :-)

Jedna osoba nagrywa 2 plytki na miesiac inna 500 na miesiac. Liczbe 200
podalem
zeby bylo wiadomo ile nagralem CD, a nie tylko ile czasu mam nagrywarke.

> Na duzym obciazeniu CPU oraz tym ze strasznie sie grzeje (jak CD-ROMy) a
> kazdy kto miał do czynienia ze sprzetem wie jak sie to konczy. Poczekajmy
> zobaczymy ale moim zdaniem to tylko krótka histora LG na rynku sprawia ze
> niektórzy mówia o tej firmy dobre rzeczy. Jak sobie przypomniesz jaki
> sprzet produkował Goldstar (dawne LG) to tez bys zmienił zdanie. Firmy nie
> zmieniaja polityki o 100%.

Gdybym mial cos do zarzucenie firmie Goldstar to nie kupowalbym LG.

--
Pozdrawiam
       Birdy