Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 22:45:14 MET

> Domyslam sie, ze Twoja opinia na temat nagrywarek LG wynika nie tylko
> z wlasnego "widzi mi sie".
Moja opinia wypływa z tego ze firma LG poza dwoma typami CD-ROMmów nie mogła
niczego dobrego skonstrułowac.
Nagrywarka firm które dopiero wchdza na ten rynek sa zwykle tzn w 99%
nieudane i tak samo jest z LG. Ma ja moj znajomy na kontlorerze EIDE.
Obcoazenie CPU przy nagrywaniu jest wrecz ogromne. On ma P200 i 32MB RAM i
podczas nagrywania nie moze dosłownie dotykac PC aby nie spowodowac nie
dopełnienia sie bufora.

>Nagrywarki LG sa nowoscia na rynku i jesli mi
> dobrze wiadomo nie mozna jeszcze stwierdzic, ze sa one dobre lub nie
poniewaz
> chyba zaden model nie ma dluzej niz 6 miesiecy.
Nagrywarki LG sa juz od roku na rynku.

> Znasz kogos komu padla
> nagrywarka LG ???
Nie ale na liscie pojawiaja sie tego typu problemy. :-)

> Swoja LG mam 3,5 miesiaca, wypalilem na niej ok. 200 CD, uzywam jej
> czesto jako CD-ROMa i do zrzucania audio i 0 problemow.
Jak mieszkałem w akadmemiku to tyle płyt wypalałem przez dwa -trzy tygodnie
:-)
>Nie mam problemow
> z zadnym nosnikiem wiec na czym polega problem z LG ?
Na duzym obciazeniu CPU oraz tym ze strasznie sie grzeje (jak CD-ROMy) a
kazdy kto miał do czynienia ze sprzetem wie jak sie to konczy. Poczekajmy
zobaczymy ale moim zdaniem to tylko krótka histora LG na rynku sprawia ze
niektórzy mówia o tej firmy dobre rzeczy. Jak sobie przypomniesz jaki
sprzet produkował Goldstar (dawne LG) to tez bys zmienił zdanie. Firmy nie
zmieniaja polityki o 100%.

--
Pozdrawiam