Odp: K6III-400 overcloking

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 23:01:41 MET

| Aha ... jesli sie po prostu chwaliles to OK ;))
| U mnie niestety karta graf nie chce sie odpalic na 83 ... dysk chodzi,
| bo to Quantumek malusi ;)), slychac jak przechodzi test pamieci, dyski
| sie kreca, wykrywa CD (miga diodka), ale na monitorze czarno ... nie
| mam skad zalatwic za bardzo karty PCI coby biegala na 41MHz ..

Powinna sobie z tym poradzic STB Velocity128 4mb. Sam mam cos takiego na AGP
i szczerze mowiac baaardzooo zaluje. AGP to totalna kicha - to straszne, ze
teraz wszystko na to robia (moze poprawili juz konstrukcje tego slotu bo w
wersji takiej jak umnie, czyli AGP2x to totalne gowno!) - chodzi o tragicznie
wolne kopiowanie textur grafiki z RAMu do Karty :-(((( Co do dysku to z
PCI-41 u mnie bardzo dobrze radzi sobie "Caviar 36400 dma/33" - bardzo sobie
go chwale juz od 2.5 lat!

| No to mnie pocieszyles, dobrze ze jeszcze zanim kupilem ;))

Kup cos na Slot-1 bo podobno z tym 370 chyba cos jest nie tak.

| Wlasnie ostatnio dochodze do takiego wniosku, szkoda ze troche za
| pozno, ale coz ... zdarza sie ... a pytalem kiedys na grupie czy sie
| oplaca wymienic mmxa263 na amdka 450 .... opinie byly rozna, ale
| wiecej bylo za wymiana ... nastepnym razem bede sluchal jednak
| sceptykow tylko :)).

Tak jak ja :)
Ostatnio chcialem kupic K6-III 500 ale zmienilem zdanie i zbieram na
P-III albo K7

| Czyli teraz wiadomo, ze procesory AMD sa dobre, ale maja cienkie FPU i
| bardzo slaby transfer danych do i z pamieci ... choc podobno k6-3 juz
| tu nie ma sobie rownych na socket7, ale raczej tego w praktyce nie
| bede sprawdzal :))

...Lepiej nie :P
A tak wogole to chyba zeszlizmy z tematu glownego czyli "Podkrecanie
K6-III" :-)

------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl