Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 19:03:56 MET

> [...] Napewno
> wytrzyma dłuzej niz jakis syf z rodzaju Mitsumi czy LG.
> [...] Lepiej kupic uzywanego Mercedesa niz nowego malucha tak wiec nie
> kupuj LG ani Mitsumi.

Domyslam sie, ze Twoja opinia na temat nagrywarek LG wynika nie tylko
z wlasnego "widzi mi sie". Nagrywarki LG sa nowoscia na rynku i jesli mi
dobrze
wiadomo nie mozna jeszcze stwierdzic, ze sa one dobre lub nie poniewaz
chyba zaden model nie ma dluzej niz 6 miesiecy. Znasz kogos komu padla
nagrywarka LG ???
Swoja LG mam 3,5 miesiaca, wypalilem na niej ok. 200 CD, uzywam jej
czesto jako CD-ROMa i do zrzucania audio i 0 problemow. Nie mam problemow
z zadnym nosnikiem wiec na czym polega problem z LG ?

--
Pozdrawiam
       Birdy