Odp: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 22:35:00 MET

[..]

Musisz mieć ponad 85 stopni Celsjusza, skoro
nie możesz dotknąć. 60 stopni to granica,
do której można bez obaw ,,ściskać" metalowe
przedmity. Później je mozna dotykać, ale nie da
się ich długo trzymać w ,,gołych" rękach. :)

Jeśli radiator jest aż tak gorący, a ciepełko pobiera
z procesora, to ten ostatni długo nie pociągnie.

Krzem wytrzymuje bez szfanku 120 stopni Celsjusza,
ale to nie może trwać wiecznie. Poza tym procesor,
to nie tylko krzem.

LC.